Pardon Servies voor de Warmste Week!

Het project Pardon Servies is geselecteerd voor de Warmste Week. Pardon Servies is een project waar jongvolwassenen in het café van Museum Dr. Guislain kunnen groeien in zelfvertrouwen en vaardigheden. Op deze manier stromen ze door naar een opleiding of werk in de horeca.

Tijdens Museumnacht serveren de jongeren comfortfood, glühwein en (alcoholvrije) winterpunch. De opbrengst gaat integraal naar de Warmste Week, die dit jaar inzet op opgroeien zonder zorgen.

Kom op donderdag 7 december 2023 (vanaf 18u) de gezellige sfeer opsnuiven en laat de glühwein smaken!

Pardon Servies is een project van VZW Stappen, VZW Lionshulp en VZW aPart. Gesubsidieerd door Stad Gent in het kader van het Arbeidspact.

Vorige

Gluren bij de buren: interview over vrijheidsbeperkende maatregelen

Volgende

Gluren bij de buren: Jardin de Fair