Interactiegroep: goed-voelen als alleenstaande ouder

Het Museum Dr. Guislain zet erfgoed en kunst in om het welzijn te versterken. Een museum is een onuitputtelijke bron van narratieven, die we kunnen inzetten bij het bespreken van moeilijke thema’s.

Heb je ook het gevoel er alleen voor te staan als ouder?
Als je alleen de ‘ouderschapstaken’ moet doen én financieel rondkomen, is dat heel hectisch en stresserend...

Daarom start WGC De Kaai en Museum Dr. Guislain een nieuwe interactiegroep.

In 6 sessies versterken we elkaar als ouder, we zoeken naar wat helpt wanneer het moeilijk gaat. We gaan op ontdekking in het museum en nodigen experten uit op basis van thema's die jullie belangrijk vinden.

Woon jij in de buurt van Museum Dr. Guislain? Schrijf je snel in, er zijn nog enkele plekjes vrij!

WANNEER:  Woensdag 11 en 25 oktober / 8 en 22 november / 6 en 20 december. Telkens van 13u30 tot 16u30.
WAAR:
Museum Dr. Guislain - afspraak aan Ferrerlaan 88a
OPVANG:
We bieden creatieve workshops aan voor kinderen tussen de 2,5 en 12 jaar. Dit is kosteloos.

INSCHRIJVEN/ MEER INFO: Bel naar 09/216.86.54 of
mail lara.hardeman@wgcdekaai.be

Laat je ons ook weten of je kindje(s) naar de opvang komen met vermelding van hun leeftijd?

Wij voorzien een hapje en een drankje

Expo FEAR in Sint- Amandus Beernem

ErfGoedVoelen stelt tussentijdsrapport voor