ErfGoedVoelen stelt tussentijdsrapport voor

Samen met Museum Dr. Guislain, het outreachlab van het Huis van Alijn en Erfgoedhuis | Zusters van Liefde en de partners binnen welzijn en zorg werden verschillende welzijnstrajecten uitgeschreven en uitgevoerd.

Museum Dr. Guislain, Huis van Alijn en Erfgoedhuis Zusters van Liefde willen hun unieke expertise en aanbod op het vlak van welzijn verdiepen en uitbreiden door de handen in elkaar te slaan bij het ontwikkelen van een aanbod dat tegemoetkomt aan enkele specifieke maatschappelijke noden en behoeften. Hiervoor werd ErfGoedVoelen opgezet waarin ze, samen met partners uit de zorg- en onderwijssector, onderzoek verrichten naar interventies met cultureel erfgoed en de impact ervan op levenskwaliteit.

Project ErfGoedVoelen stelt vandaag trots het tussentijdsrapport voor. Het tussentijdsrapport kan je hieronder lezen en downloaden.

Inhoudelijk verslag

Onderzoeksrapport

ErfGoedVoelen krijgt een projectsubsidie van de Vlaamse Overheid binnen het cultureelerfgoeddecreet.

Interactiegroep: goed-voelen als alleenstaande ouder

Kroonstuk: boek van Hippocrates